Elfte april

Efter en helg i Bollnäs är vi nu tillbaka i storstan. Fredagen var min födelsedag och det bjöds på supergod mat av familjen och jag fick mysa med dom och med min finaste. Fick massa fina presenter också, alltid trevligt.

Lördagen spenderade jag och Johan framför tv:n med massa kinamat, chips, choklad, vin och en film (som jag lyckades somna ifrån..). Återhämtning, kallas det, tror jag. Så jädrans skönt.

Klämde in en fika med Nathalie också, asmysigt att träffa henne. Det var för längesen.

Snabb update om helgen där. Har tyvärr ingen tjusig bild att bjuda på, då pappa stod för fotografjobbet och han inte gjorde något lysande jobb. Men han är bra ändå.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0