Jobb

Befinner mig i huvudstaden där jag har invaderat Johanna och Håkans lägenhet. FÖREVIGT tacksam, typ. Jobbet går fint, tycker jag. Tänk om man kunde få heltidsjobb nånstans, vilken grej. Det sjuka är att jag blir toktrött av det här. Förmodligen är jag gjord för att bli lyxhemmafru. Vi får väl se hur det blir med det. Hur som helst, så slocknar jag i den sköna soffan varje kväll, inte en sekund senare än tio. Skönt. 

I helgen blir det Hudik och kurs. Fredag efter jobbet blir det Ljusdal för älsklingsmys och förhoppningsvis så hinner jag träffa min älskade lillasyster på söndag innan jag åker tillbaka till el Stoccolmo för jobb halva nästa vecka.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0