No surprise.

Jag har krockat en till bil. Där. Jag sa det. JYK:en står nu på en verkstad någonstans och är ynklig. Vänster framdäck och framskärm (eller nåt) är båda demolerade. Stackars JYK:en. Jag vill å det starkaste påpeka att det hela inte var mitt fel. Typ. 

Jag skulle svänga vänster och när jag gör detta så kommer en gubbe i sin bil, förmodligen blind, döv och dum i huvudet, och kör om och IN i mig. Högst otrevligt. Ja, jag skulle ha kollat i backspegeln litegrann kanske men jag skulle svänga in på en parkeringsplats och körde assakta. Huvudsaken är att varken jag eller Johan gjorde illa oss, tycker jag. Jaja, JYK:en återkommer förmodligen om några veckor. You'll be missed, JYK. Heh.  

Nu döma i Ljusdal. Assisterande,  faktiskt. PUSS

Kommentarer
Postat av: Syster

JYKen kom ju inte tillbaka tyvärr. Fan Anna, du ska inte köra bil...

2010-06-14 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0