tionde i fjärde

Idag styrde jag och Johan kosan mot Gävle. Blev en relativt kort dag där men hann med att byta mina byxor, köpa smink som var välbehövligt och inhandlade även en tröja och underkläder. Tacka vet jag presentkort. Skönt med lite nytt.

Ikväll så sitter jag och Malin och myser i soffan. Chips och cola, såklart. Och så blev det körslaget i väntan på El Classico. Imorgon drar jag till Hudik och tjänar lite pengar och rör lite på mig. Fin mix, det där.

Jag har typ, INTE, fått i gång min kamera så bra. Jag är ju, inte helt okänt, fruktansvärt oteknisk. Ska göra ett nytt försök sen. Nån dag. Kanske när jag har sällskap av någon som är mer teknisk än vad jag är.

Så var det med det. Ha det fint. Puss

Kommentarer
Postat av: johan

Jag älskar dig. du e det som betyder något i mitt liv, hjärtat

2010-04-22 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0