Bööörfdäj

Igår var det min födelsedag, det är ju trevligt. Jag bakade, med assistans av min älskade. Jag fick även en mycket, mycket bra present av denne älskade, nämligen två biljetter till Lars Winnerbäck i sommar. Wiho!

I övrigt så fick jag en digitalkamera, så nu ska jag ta asmycket kort. På allt och alla. Yeeah. Sen lite annat smått och gott, böcker och smycken och presentkort och såna saker. Tack för allt! Jag hade en finfin födelsedag så tack alla som gjorde den till det den var.

Annars då, så har jag inte gjort många knop idag. Lika bra det. Ska ta och hoppa in i duschen inom en snar framtid. Äta kanske man också skulle göra? Blir nog bra det här. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0