Onsdag

Idag var Emma med mig halva dagen, sen åkte hon till sin "agencymamma" där hon nu ska bo tills hon hittar en ny familj. Håller alla tummar jag har för henne!

När hon åkte hem tog jag tag i saker och gjorde det jag är bäst på, chilla och hjälpa min älskade syster med världsviktiga saker. Jag kände mig så duktig och det var riktigt roligt. På eftermiddagen åkte jag med barnen till parken och lekte järnet. Rutchkanor och sandslott och gungor och allt som hör parker till. Blev ett litet barn igen, helt enkelt.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att M och J ska åka för jag ska sitta barnvakt i en timme eller så. Tänkte städa rummet litegrann och bara dona och sådär. Det tycker jag är rätt så roligt och lugnande nu för tiden. Sjuk förändring av min personlighet, skulle man kunna säga.

Nu blir det film med barnen. Bolt, tror jag bestämt.
Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Världsviktiga saker! TACK så mycket för hjälpen. Du är världens bästa syster och jag älskar dig så myyycket <3

2009-09-10 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0