Jolå s'att...

Nu har jag suttit i några timmar och fipplat med bilder som jag ska framkalla och sätta in i mitt USA-album. Mycket knåpande och trassel men är äntligen fäääärdig. Nu ska jag ju vara här i två månader till så det lär väl bli en till framkallning innan jag åker hem. Så himla mysigt.

Ikväll ska jag till Daniela. Med mig följer en fet chokladtårta som hon får av mig. Snällt, va? Jag ska hjälpa henne att packa, men kommer inte vara till någon hjälp alls då jag är totalt efterbliven då det gäller att lägga ner saker i väskor. Allt blir bara tok för mig då. MEN, once again, så ställer jag upp (?) för laget.

Annars då, så känner jag mig lite bättre så här på eftermiddagen. Det är ju bra, det. Nu har jag nada mer vettigt eller ovettigt att skriva så jag avslutar nu, medans jag är på.. topp ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0