Hualigen

Dålig uppdatering, jag vet. Tycker det är lite jobbigt just nu för en massa saker händer, känns det som, och min hemresa närmar sig obönhörligt. Det är så många olika känslor inför den och jag har liksom inte riktigt smält att jag ska lämna ett helt års liv här. Alla vänner man har som man kommit nära och så familjen som man har varit omkring i närmare ett år nu. Känns jobbigt, minst sagt.

Jag ska njuta mina sista två månader och försöka att inte oroa mig ett dugg. Jag vet att jag kommer få det bra som fan hemma i Bollnäs med alla vänner och min familj. Så fort jag kommer hem känns det fömodligen toppen men flygresan hem kommer säkerligen inte vara någon höjdare. Varför är jag så fruktansvärt känslig?! Get a grip, woman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0