She's leaving, for real.

Jag vet inte vem som hatar mig tillräckligt för att förstöra mitt liv men någon är det ju. Förslagsvis någon med en jävla massa makt över allt i världen, typ. Min anledning till att säga detta är att Daniela nu faktsikt ska åka till New York på fredag och jag har ingen aning när, eller om, jag kommer träffa henne igen efter att hon har åkt.

Känns mycket ledsamt eftersom hon är en av mina bästa vänner här och jag kommer sakna henne så grymt mycket. Lyckligtvis har jag bara ca 1,5 månad kvar när hon åker. Så min sista månad kommer jag väl ha all tid i världen här. Monica och Amber och några andra svenska tjejer och kanske Joe underhåller mig säkert men det kommer liksom inte bli detsamma.

Daniela och jag har något alldeles speciellt förhållande till varandra och vi vet allt (med vissa undantag, iaf från min sida) om varandra och jag kommer sakna den vänskapen. Hur vi kunde vara jätteelaka mot varandra och kalla varandra "old bitch", "immature kid" och säga åt varandra att hålla käften fem gånger i minuten och ändå vara så jättejättebra vänner och alltid skratta tillsammans.

Vi är så olika också, hon vill gifta sig och skaffa barn ASAP och jag vill leva livet och ha roligt men på något vis så kompletterar vi varandra och vi trivs så bra ihop och har alltid så himla roligt. FAN, vad det kommer bli svårt. Och ja, jag grinar NU och är ett emo. Ikväll blir det vinkväll.



John Mayer - Free Fallin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0