Lagom dag

Dagen började med ett pass på gymmet, en lyftklass, och den följdes av 30 minuters joggning. Bra jobbat! Helt sjukt vilken träningsvärk min otränade, stackars kropp har nu. Ajaj.

Efter det åkte jag hem och pratade med päronen. Visste ni att pappa är en av de få som kan få mig på riktigt bra humör fort när jag är ledsen? Det genom att bara finnas där och vara uppmuntrande och bäst. Emma hjälpte också till, så tack Emma. Det betydde mycket.

Sen dusch och iväg och hämta mina närmare 150 framkallade bilder och in på en pysselaffär och köpa massa klistermärken för att sen åka hem och scrapbooka. Så mysigt var det. Jag och M valde ut bilder, skrattade och hittade passande klistermärken till bilderna. Det var så himla roligt och det gör ju faktiskt fotoalbumet mycket skojigare att titta igenom. Alldeles pysslig och huslig kände jag mig också.

Nu ligger jag i mitt rum med tända ljus och musik forsande genom öronen. Underbart. Bara väntar på att Desperata Hemmafruar ska börja. Mycket spännande. Ska läsa i nån timme så kanske timmarna går snabbare.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0