Idag är ingen vanlig dag..

..för det är Malins födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!

Min älskade pälskade lillasyster fyller idag, värdelösa, 17 år! WIHO. Ett år närmare krogen, "frihet" och körkort. 
Spelar ingen större roll att jag missar denna födelsedag så länge jag är med på nästa :)
Det enda tråkiga är väl att jag missar tårtan.. men det är lika bra det. Hoppas du får en great födelsedag.
Du vet att jag önskar att jag vore hemma. Jag saknar dig så det gör ont. 

Jag älskar dig, pärlan. Grattis ♥


Kommentarer
Postat av: e

hoppas du har en bra torsdag? (:

2009-10-15 @ 16:02:42
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Syster

Tack så mycket älskade systeryster! :D Precis, det gör ju inget att du missar den här, bara du är med på 18årsdagen! ;) hihi. Jag älskar dig och saknar dig så himla mycket. Snart är du hemma <3

2009-10-15 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0