15-10-09

Ja, inget speciellt med denna torsdag. Förutom att det är Malins födelsedag, då. Barnen har varit griniga, tror dom har växtvärk, dom stackars små liven.

Igår såg jag och M på Dr. Phil. Jag kollar seriöst aldrig på det. Hatar snubben. Men M ville se för de handlade om nya sextrender bland ungdomar. Hon skulle inte ha tittat för efteråt var hon så nojig och ville aldrig att Jillian skulle växa upp. "Jaha, så måste man oroa sig för sånt också, då.." Det var faktiskt rätt sjuka "trender" just nu.

En kallades "rainbow". Den gick ut på att tjejerna hade olika läppstift på sig på en fest och killen som hade mest färger på sitt könsorgan (vet inte vad jag ska kalla den) vid slutet av kvällen vann.  Den andra "trenden" kallades "tåget" där x antal tjejer stod på knä med sina munnar öppna och killarna gick från en tjej till nästa och fick ett bj.
M var helt i chocktillstånd och klargjorde att när hon var ung, då minsann låg man bara med sin pojkvän och inte med vem som helst bara för kul. Både M och J har berättat att de inte kommer låta något av sina barn sova över hos sina pojk/flickvänner innan de är åtminstone 20 eller är förlovade. Detta är tydligen mycket vanligt här borta.

Jag kan tycka mig minnas att jag sov hos min pojkvän som jag hade när jag var 15. Det gör väl, typ, alla i Sverige? Inte är väl det nån big deal? Mina föräldrar är liksom ändå rätt strikta sådär och lät mig inte göra vad som helst när jag var yngre och jag hade speciella tider då jag var tvungen att vara hemma och så.

Tänkte bara på det sådär, som i förbifarten.
Adjöken.

 

Kommentarer
Postat av: Rille

Varför är inte vi svenskar sådär kreativa? Allt låter mycket roligare i staterna.

2009-10-22 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0