Sovdags

Så var min bedtime passed, igen. Klockan är snart tio. Jag är som en gammal tant här. Somnar jag inte innan elva (helst innan halv tio) så blir jag nojig och tänker att jag kommer vara såååå trött imorgon. Fjantigt. Detta sker bara när jag ser på tv med M. Är jag ute och har roligt och träffar folk så ger jag blanka fan i tiden. Hur nu detta går ihop.

Såg mitt sista avsnitt av House med M ikväll. Lyckades hålla mig från att gråta, haha. Det var ett bra avsnitt. Jag älskar House.

I övrigt då, så åker jag till Seattle på lördagsmorgonen för att hälsa på EMMA :D Jag är så superexcited över det. Det ska bli så roligt! Bara en två timmars flygresa också, inte fy skam. Att jag sedan flyger 06.20 en lördagmorgon är en annan historia. Lika bra att inte lägga sig, I guess? Måste ju vara där klockan fem eller så ändå. I-landsproblem.

Passar på att be er hålla ut genom ännu en bildtorka från min sida. Jag orkar aldrig lägga över bilder från kameran till datorn. Sånt är jobbigt och jag har så mycket annat att ta stå i. HAHA, närå.

God natt från Thousand Oaks!

Kommentarer
Postat av: anne

hej från sverige!



sitter och läser din blogg om och om igen. kan inte förstå i min vildaste fantasi att du snart e hemma. tiden har bara sprungit förbi. jag saknar dig iaf även om jag inte sagt de varje dag - saknar jag dig varje dag. njut nu av den tid du har kvar i L.A. tänker på dig i massor!! PUSS älskar dig / kungen

2009-11-10 @ 22:32:31
URL: http://jornelind.blogg.se/
Postat av: anne igen

såklart kommer jag till bollnäs och du är mer än välkommen hem till oss. DU MÅSTE KOOMMA för att vara mer rak på sak ;) haha. det tar du bara 1 timme och 10 minuter med bil. lagomt de :) vi hörs senare! Jag älskar dig! / puss kungen

2009-11-11 @ 11:45:39
URL: http://jornelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0