Söndag

Hemma, trött som få. Sliten, liksom. Utgången igår var lite insane. Men fruktansvärt rolig. Vi började hemma hos Amber med vin och andra alkoholhaltiga drycker för att senare dra oss vidare mot Sunset Terrace. Sunset var galet. Packat med folk, massa drinkar, mycket dans, massa prat med roligt folk. Det är så trevligt att gå ut här, tycker jag. Det kommer man ju onekligen att sakna. Kvällen slutade i en bubbelpool, det var nice.

Idag har jag sovit. Legat i soffan. Kollat på tv. Framåt fem kände jag att det var dags att röra lite på fläsket och drog iväg och framkallade lite bilder och pysslade med mitt album. Det är tjusigt nu, sörrni. Efter det blev jag lite sentimental och nostalgisk och satt och läste breven jag fick av pappa och mamma, ett av johannsingen så även boken som sara och josefin pysslade ihop till mig. Läste alla små fina texter som folk skrivit i boken och blev glad i hjärtat. Efter det så kändes det plötsligt lite enklare att åka hem. För att citera (om än lite omgjort) Sara och Josefin; Jag älskar er alla mer än livet, här har ni det skrivet ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0