Lördag hela dagen.

Sen sist så har jag hunnit duscha, varit iväg och fixat naglarna, förstört fyra av de fixade naglarna, varit iväg på en marknad med familjen, åkt två karuseller med jackson, nött dator och ätit en macka. Det tycker jag är att hinna med rätt så mycket ändå.

Ikväll ska jag, M och J se Slumdog Millionare. Har läst boken så nu blir det skoooj att se filmen. Imorgon har jag inga planer alls vilket känns asbra. Ska bah chilla och chilla. Det blir fina fisken det.

På tisdag kommer Josefin hit :) Wihoooo. Äntligen får jag skeda lite. Fick även reda på idag att min kära bror kommer hit femtonde juni. Blir mycket besök för min del nu här. Jag klagar inte!

Nuså, ska jag byta om till asbekväma kläder och leta mig ut till soffan. Skönt. Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0