fågeljävlar

tro på fan att en till fågeljävel letade sig in i huset. Detta resulterade i att jag låste in mig på toaletten, insåg att jag var sen till att hämta Marina och var tvungen att, tryckt mot väggen, smyga in i mitt rum och hämta mina skor. Försöka vara så osynlig som möjligt medan jag sprang fort som fan mot ytterdörren och flydde från äcklet. Hela resten av familjen var hemma och tyckte att det var hysteriskt roligt att jag var så rädd för fåglar. När jag nästan grät av rädsla så tyckte dom inte att det var så roligt nå mer. Det kan dom ha, dom. Fan jävla fåglar. ÄCKLIGT. Sjukdomar och skit bär dom väl på å, tänk ja.



Dead birds=good birds. Fortfarande äckligt. Jag ryser fan i hela kroppen. EUW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0