Dagens..

i-landsproblem: Min påbörjade finne (läs; böld) i pannan som gör att jag får huvudvärk och det är säkert den som ligger bakom min irritation idag också. Äckliga finne.

u-landsproblem: M hade eventuellt svininfluensan när hon kom hem från Mexico!! Men doktorn sa att vi inte kunde veta säkert för man kan bara testa typ fem dagar efter man har fått viruset. Och doktorn sa även att media överdriver sjukdomen något katastrofalt eftersom det är typ som en vanlig influensa och bara vissa med nedsatta funktioner av nåt slag blir riktigt sjuka. STILL. ÄCKLIGT.

irritationsmoment: Jonah. Han slår fan alla jag någonsin har träffat. Han irriterar mig så lätt, så lätt. Idag gjorde han det genom att inte kunna gå ordentligt i flip-flops. FAN, vad irriterande.

positiva inslag: Josefin kommer snart hit. Det ses det fram emot oerhört mycket. MYS.

knäppaste: Var massa barn i parken när vi kom dit så frågade dom Jonah om han ville vara med och leka Titanic. TITANIC? Vilka ungar leker Titanic? By far det knäppaste jag har hört. Ninjas och Kung fu panda är ju normalt. Men Titanic? What's next? Dagboken?


Kommentarer
Postat av: Malan

hahahah :D stackars Jonah som får stå ut med dig säger jag bara..

2009-05-06 @ 08:37:49
Postat av: Johanna

Elin och Emelie lekte jämt Titanic när dom var liten :).

2009-05-06 @ 09:08:39
Postat av: Elin

jaaa <3 Titanic är faktiskt en JÄTTEFIN lek!!!

2009-05-07 @ 00:47:17
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0