Änglar och Demoner

Såg den bion till slut. Ångrar det inte. Inte, inte. Var en mycket bra film. Jag och Malin fick en smärre chock när vi såg Stellan Skarsgård på bioskärmen. En  trevlig överraskning, tyckte vi. Satt där bland alla usa-människor och kände oss lite stolta sådär.  Hur som helst, det var en grymt bra film. Önskar dock att jag hade hunnit läsa boken innan jag såg filmen men man måste ju göra undantag ibland.

Annars då, så är jag ledig imorgon. Är memorial day här. Jävligt skönt. Man tackar ju inte nej till ledighet, om man säger. Åker till stranden om det är fint annars stannar jag hemma och hänger vid poolen med massa folk som tydligen kommer hit imorgon. Grillning och grejer står på schemat här hemma och det tackar man ju inte gärna nej till heller. Så vi får se vad morgondagen har att erbjuda helt enkelt.

Nu väntar sängen och eventuellt lite Harry Potter. Vart lite exalterad när vi kom in på bion och såg Harry Potter-postern. GASH. 15 juli. Känns bra, känns bra.

Har förövrigt slängt upp lite bilder på min resdagbok från när Sara och Josefin var här. Supertjusiga bilder, om jag får säga det själv ;)

Natti natti. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0