Biobio

Japps, ska på bio ikväll. Med svenska tjejerna Malin och Caroline (tror jag hon heter). Vi ska se "I love you, man". Den verkar vara rätt rolig. I övrigt ska jag försöka ut och springa så fort jag slutar i 30 minuter för det är allt jag hinner om jag ska hinna med biojäveln.   

Igår hade jag personlig tränare-tid. Det var roligt. Skulle gärna göra det igen om det inte vore så förbaskat dyrt för en som inte tjänar asmycket pengar.  Det får jag leva med.

Såååå på söndag åker Monica och Jason till Cabo och jag och deras gamla au pair Janine ska ta hand om barnen tills på fredag. Det kommer säkerligen inte bli så roligt att vara trebarnsmamma i fem dagar men det får man ta. Jag får ju mer pengar :D

Inget mer att säga förutom att jag har legat ute i solen och solat ryggen nu ;p Man måste ju vara lika på båda sidor, liksom.

Adjöken fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0