bajsbajsbajs.

orkade inte ens tänka på en rubrik. Är på sagolikt dåligt humör idag. Vet inte varför men det har väl med en kommande skitvecka att göra. Känner att jag vill slå ner någon och skrika rakt ut och springa femtusen mil. Ungefär. Men det kommer ju inte hända, direkt. 

Jason tror fortfarande att jag är rasist, jag vet ärligt inte varför.. Men han tror det och det bevisade han ju idag när han ringde och sa: " det kommer komma en kille som ska fixa våran tv. han är svart, bara så du vet. Men du kan släppa in honom, för han ska bara fixa våran tv ". Störd han är.

Nu ska jag försöka sova och få timmarna att gå så att dagen är slut snart. Först måste jag stå ut med ungar i tre timmar till. Efter min sovning, alltså. Jobbigt värre.

hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Rillish

"Känner att jag vill slå ner någon och skrika rakt ut och springa femtusen mil." Hahahaha :D:D Du fattar inte hur glad den där meningen gjorde mig. Tack!

2009-04-01 @ 16:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0