Zuma Beach

Jag och mina två skitungar drog till stranden efter en skön tvåtimmars-nap. Väl där så mötte vi upp Amber och låg och tjötade lite. Mycket trevligt. Det finns inga piller som hjälper bättre än en eftermiddag på stranden... haha, klart det gör! Det var p.g.a piller jag kunde åka dit såklart.

Vill passa på att än en gång fetdissa min bil. Jag önskar att det var den jag hade krashat och att jag nu hade vita faran igen. Det var min tidigare bil. Jag hittade precis på namnet. Fantasifullt, jag vet.

Ska iväg med Daniela och fika nu. Vi hade tänkt gå ut och gå men så ringde hon.. Hon är så rolig.

D:
Hey, just checking in if you still wanna go for that walk.
A: Why? You don't wanna?
D: WHAT? OFC I WANNA GO.
A: No, you don't.
D: Okay, you're right. Coffee?
A: I'll pick you up in 30.

Great minds think alike, som dom säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0