Zuma Beach

Dit åkte vi igår, alltså. Jag, Emma, Daniela, en till svensk tjej och en tysk tjej. Det var trevligt, må jag säga. Det är så FRUKTANSVÄRT varmt här nu. 40 grader typ och jag säger bara svett.

Det var riktiga surfvågor i havet och jag och Emma betedde oss som två sju-åringar ute i vattnet. Det var sjukt kul! Konstaterat är att jag måste köpa en ny bikini. Eftersom jag inte har några band på den jag använde så envisades den med att ständigt glida ner då vågorna kom men det stoppade inte mig, inte. En man upplyste mig dock, när vi motvilligt tog oss upp på stranden igen, om den oerhörda glädje det tillförde honom och informerdade mig även om att han hade fångat det hela på ett par bilder men lugnade mig med att han inte skulle lägga ut dom internet. Om jag inte ville att han skulle göra det förstås. Nej, tack. 

Jag mötte även upp en kille som jag träffade en gång för läääänge sedan som visade sig vara hur trevlig som helst. Han tog mig och Emma på middag efter stranden vilket var mycket mysigt.

Efter den trippeldejten så drog jag och Emma hem och fixade oss lite och tog oss till baren på BJ's och satt och tjötade ett tag innan vi drog på den sämsta skräckfilmen genom tiderna. The Final Destination, hette den. I 3D var den så det var ju ett litet plus men fyfan vad den sög. Blod och inälvor och datagjorda huvudkapningar. Come on, get a grip. Vi satt mest och garvade.

Kom hem runt 2 då filmen började vid midnatt och hade en sån sjuk huvudvärk. Sova är aldrig fel. Men det vet ni att jag tycker vid det här laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0