Starbucks ♥

Har just varit på Starbucks med Daniela och jag har seriöst garvat så att jag har ont i magen (bokstavligt talat). Vi garvar åt dom sjukaste sakerna. Man kan inte tro att hon är en gammeltant på 27 år. Men hon sa till mig att hon betedde sig omognare (eller yngre, som hon själv uttryckte det) med mig eftersom jag är 20 och omogen. Yeah right, sa jag. Omogen = kul, förklarade jag också.

Tänkte bjukka på en bild eller två av världens vackraste barn. Mina barn. Det där missuppfattas lätt här borta. Jag kallar alltid Jackson och Jillian "my kids" och alla tror att jag är en tvåbarnsmorsa på 20 år. "But you're so young", säger dom. "I know". Ibland låtsas jag litegrann att jag är deras mamma. Det är ganska underhållande. Speciellt när dom frågar om förlossningen. Vem frågar om en förlossning, liksom? "Jaha, blödde du mycket?". Helt sjukt.  Amerikaner.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0