Skäms, Anna!

Igår gjorde jag absolut ingenting. Absolut ingenting. Vilken underbar dag. Jag träffade Emma på kvällsningen bara och vi tog en promenad runt i skogarna medan solen gick ner. Var tjusigt och även mycket trevligt. Sen åkte vi och drack kaffe där det bevisades att man ska hålla sig till det gamla vanliga.. kaffe med mjölk. Testade nån Chocolate vanilla mocca och Emma tog nån caramel macchatio whatever typ. Söt så tungan rullade upp sig var min. Nästa gång blir det vanligt kaffe, kan jag informera er om.

I övrigt så är jag en jäkel på att ljuga, som ni visste sedan tidigare. Igår kom jag upp med förmodligen världshistoriens bästa lögn om varför jag inte kunde gå på date. M och J uppskattade inte min "lilla vita lögn" utan jag fick ett litet föredrag om innebörden av ärlighet till sina medmänniskor. Jaja, gjort får vara gjort. Jag själv var utomordentligt nöjd med min goda fantasi.

Snart kommer Daniela över så ska vi bada med ungarna i poolen. Yay för barn. Inte. Adios.


Kommentarer
Postat av: mallan

Tyckte din lögn var riktigt, riktigt bra!;)Jag håller inte med M och J. Jag håller med dig!

2009-08-25 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0