San Diego

SD var underbart. Amber har alla bilder så jag återkommer med dom, lovar.  Hade en galen partykväll på lördagen. The gaslamp som bargatan heter var huuuur kul som helst. Åkte cykeltaxi hem, fick även köra en cykeltaxi. Det är sjukt mycket svårare än vad det ser ut att vara..eller så var det alkoholhalten som spelade mig ett litet spratt.

Bodde på ett hostel. Förmodligen det sunkigaste vi kunde hitta men vi klagade inte för vi spenderade sammanlagt kanske 5 av 24 timmar där och då sov vi. Söndagen spenderades på stranden och för första gången sen jag kom hit så simmade jag i havet. Inga fiskar ville simma med oss, tyckte vi var tråkigt för dom har såna där Hitta Nemo-fiskar där. Bummer.

Sen slog vi på stort med en tre rätters-middag och delade på en vinare på en mysig fransk restaurang. Låter romantiskt, huh? Jo ni, jag och Amber kan vara romantiska. Det kommer nämligen mer. Efter vår supermiddag så rullade vi framåt och vi bestämde oss för att rulla ner till stranden och se solnedgången. Slå det! Där satt vi och pratade om livet (läs; gårdagen) och hade det så himla bra. Vi ville verkligen inte åka hem. Men allt har ju ett slut. 

På vägen hem hamnade vi brevid en bil fulla av marinkillar. SÄXI. Det blev ett nummerbyte i 110 km/h och en massa sms:ande på vägen hem. Ytterst underhållande. Fatta vilken historia man skulle kunna berätta för folk om det blev seriöst, typ. Vilken grej. 

Nu ska jag träffa en ny svensk au pair som kom hit i lördags. Emma heter hon och vi ska åka till stranden och hänga lite. Prata svenska är inte helt fel. Nu blev det här en hel novell men den var mycket intressant och händelserik, inget skitsnack här inte... hm.

Hej då, folket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0