Saaaaaaaaad

Loppis imorgon och jag har gjort mitt bästa för att samla ihop saker jag kan sälja.
Har panik över packningen hem så jag måste göra mig av med lite saker.
Det som är jobbigt, jobbigt, jobbigt att sälja är mina böcker. Jag älskar mina böcker men jag kan inte ta med dom hem. Det är helt omöjligt.

Mest ledsen är jag över att jag säljer Breaking Dawn och New Moon ( från Twilight-serien). Det gör ont i hjärtat. ONT. Även Half blooded prince (Harry Potter ♥) ryker. Hoppas ingen vill köpa dom. Hoppas. Så kan jag hänga kvar vid dom i tre månader till och sedan säga hej då. Det första jag ska göra när jag kommer till Sverige är att handla böcker. Så det så.

Där hade vi kvällens i-landsproblem, thank you very much.

P.S
Jag tänkte verkligen sälja skor men jag fick separationsångest.
D.S


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Tack för din söta kommentar!

Ja jag vet ju att jag inte borde ta åt mig, för även om jag tycker att jag har fet mage så vet jag ju att den inte är så stor att den behöver kommenteras :p Speciellt inte när jag både tränar och äter nyttigt.



Hoppas allt är bra!

2009-08-22 @ 17:22:10
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0