Promenad i solen

Imorse tog jag med mig mina två kids ut på en liten promenad. Som vanligt när jag ger mig ut så är det alldeles för varmt vilket leder till kraftiga svettningsproblem. Men hey, inte gör det nåt. Glömde kameran såklart men jag tänkte kanske ta några mysbilder i eftermiddag när vi går till parken så ni får se mig och mina barn i action, liksom! I know you want to!

Imorgon drar jag iväg till San Diego med Amber. Ska bli sjukt kul. Först ska hon färga mitt hår och dona. Det har blivit alldeles grå/gulaktigt av solen och poolvattnet så nu blir det ljusare igen :) Sen blir det som sagt San Diego där vi ska parta och bo på hotell och snorkla och grejer. Ytterst mysigt.

Även nästa vecka blir det en resa. Livet leker, skulle man kunna säga.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0