Nyss hemkommen..

.. från middag och bio med Zonia. Så söt hon är, alltså! Vi såg Julie&Julia med Meryl Streep. Helt ok film. Av någon anledning finner jag att jag gillar nästan alla filmer jag ser. Jag är inte så kräsen. Kanske jag bara gillar att få vara i någon annans liv en stund och inte behöva tänka så mycket över mitt eget..

På vägen hem körde en polisbil framför mig. Precis innan jag skulle svänga in till min gata så sätter den jäkeln på blåljusen. Paniken hos mig då var inte att leka med. Tack gode gud, så stoppade han en bärplockarbil som körde framför. Puuuh.

Imorgon blir det Vegas! Tar inte med mig datorn så update kommer på måndag när jag har kommit hem. Hoppas på en luuugn och skön helg. Ska packa det sista nu innan jag lägger mig.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0