new moon ♥

Jag läser "New Moon", "När jag hör din röst" på svenska, för tredje gången nu. Det är absolut den mörkaste boken i Twilight-serien men det är den enda jag har kvar här och jag förälskar mig så lätt i böcker och kan läsa dem om och om igen utan problem. Just den här är svår eftersom det gör ont i mig när jag läser. Den är så känslosam och för mig som är en äkta grinolle är det omöjligt att ta sig igenom den oberörd. Men ändå, så ligger jag i timmar varje kväll och läser den. Ed är inte med så mycket men närvaron, den finns där. Snälla, ge mig en vampyrpojkvän som heter Edward Cullen.  Som inte lämnar mig. 

 


Kommentarer
Postat av: Nilssonspöjken

"... Som inte lämnar mig."



Den var känslosam, Westlund!

2009-08-25 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0