Moment

Hade ett såkallat moment med Jillian idag. Det var superdupergulligt, faktiskt.
Jag hade just tagit upp henne från hennes nap och hon satt i mitt knä, med huvudet lutat mot mitt bröst och vi gungade litegrann sådär i takt.  Jag hade ögonen stängda och lite av hennes hår i mitt ansikte. Så helt plötsligt, från ingenstans, så säger hon; "I love you, Anna." För några minuter glömde jag helt bort den bortskämda, skrikande, krävande, bajsblöjiga lilla skitungen och såg bara underbara Jillian. Jag blev alldeles varm i hjärtat och fick en gladkänsla i magen.

Ja, även jag har mina svaga stunder. Det bevisades ju sen att detta bara var en kort glimt av underbart. Men ändå, undrar om det inte är värt det bara för att få dom där små, små stunderna? Nej, fömodligen inte.


Kommentarer
Postat av: mallan

Åh, sötaste, gulligaste, underbaraste Jillian :)

2009-08-06 @ 11:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0