Människokiss

Seriöst. Kan ha haft värsta natten ever, natten som var. Efter min och Emmas fettokväll skulle jag gå och lägga mig helt rund och go runt midnatt sådär. Då känner jag någon blöt fläck i sängen. Tänker som så att det är nog från min bikini (trots att jag inte har badat idag). Tänker lite nogrannare och slår på min smarthet. Använder luktsinnet. Kiss. Tycker inte ni också att det är skitfräscht med kiss i sängen? Nej, kanske inte.

Jag var säker på att det var hundfan som hade gjort skiten så förbannad och svärandes sliter jag av alla sängkläder (det hade gått igenom TRE täcken OCH lakanet) och slänger in de förbannade tygstyckena i tvättmaskinen och kör igång. Går ut i köket och hatar den fula hunden i några minuter genom att glo på honom.  Förbannar M för att jag bara har ETT set att använda till min säng och därmed inget att använda just då. Letar efter en tunn filt att använda som lakan och en tjock filt att använda som täcke. Kryper ner igen så gott det går och känner då att det är kiss på den tjocka filten OCKSÅ. Sånt är ju aaaaaaskul. En dusch stod högt på önskelistan kan jag säga.

På morgonen sa jag till M att hunden borde dö för den hade pissat ner min säng. Då säger hon; "Jag tror det var Jillian som gjorde det. Jillian, gjorde du det?"  "Yeeeeeeeeeeees" säger Jillian och ser jävligt nöjd ut. KUL MED MÄNNISKOKISS I SÄNGEN. MÄNNISKOKISS. äckligt.

update om dagen kommer imorgon. Hade en mycket bra dag :)
Nu ska jag sova i en renbäddad, kissfri och varm säng! Natti.

Kommentarer
Postat av: Maja

men det är iaf sterilt.

2009-08-31 @ 23:27:20
URL: http://majani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0