Lugn dag

Mår som en överkörd snigel idag. Känner mig som en snigel gör jag också. Seg i huvudet, seg i kroppen och som att jag bär på ett helt jävla hus.

Tittade på Stuart Little 2 med barnen nu på morgonen. Kan inte riktigt ta till mig att Hugh Laurie (Dr. Gregory House i House) spelar en snäll medelsvenssonspappa i den filmen. Han ska vara elak, bitter och på gränsen till sociopatisk med sina klarblå ögon och sitt haltande ben. Jag väntade att han skulle säga något spydigt hela filmen men aldrig kom det. Vilken besvikelse.

Det var ungefär som att se Jim Carrey spela i en seriös film. Det funkar inte. Man har redan placerat in dem i ett fack. Jim ska vara rolig och sjuk i huvudet hela tiden och Hugh ska vara elak jämt. That's it.  Jag ska hålla mig till House i framtiden. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0