Låt det aldrig hända

Inatt hade jag en sån konstig dröm. Jag har absolut ingen aning var alla mina drömmar kommer ifrån. Jag måste vara en mycket sjuk människa.

Den här drömmen handlade om barn och graviditet. Sånt som jag inte är sådär jättemycket för just nu. Iaf, så fick Johanna Lindberg reda på att hon skulle få tvillingar om typ sex månader men hon vägrade göra abort för det var mord. Samma sak hände med Johanna Malm. Hon skulle också få tvillingar, oplanerat och hon ville egentligen inte, men hon vägrade abort. OCH, Rebecka Andersson hade precis fått ett barn och jag var ute och gick med dom och hon gav mig råd inför när jag skulle bli mamma. Som om.

Kommer ihåg att jag och Johannsingen pratade i drömmen, typ såhär:

J: Ja, men dra iväg då om du inte vill ta hand om mina ungar.
A: Ska jag göra. Jag åker till London själv! Där slipper jag dig och dina äckliga barn.

Jätteintressant diskussion, må jag säga. Nån analys på detta?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Att du är gravt utvecklingsstörd ;) Jag och mina kids finns här när du kommer hem !

2009-08-07 @ 13:14:54
URL: http://johannamalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, fyfan vad taskig du är som inte vill ta hand om mina barn! ;)

2009-08-08 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0