Kalla mig Svetlana

En gång träffade jag faktiskt en tjej som hette Svetlana. Det namnet är ju så roligt, tycker jag. Jag fick försöka jättemycket för att inte skratta. Tror det gick relativt bra..

Det var inte det jag skulle säga. Jag har städat som fan och därmed lökat en del. Dammsugit heeela övervåningen och trappan med denna otympliga 100 kilosklump som dom kallar dammsugare. Nej ni, det funkar inte. Har även skrubbat  heltäckningsmattan i mitt rum. Aldrig i mitt liv ska jag skaffa heltäckningsmatta. Det är ju SKITSVÅRT att få bort fläckar. Och jag spiller ju saker jämt och ständigt så nej, ingen bra grej för mig.

Jag måste packa som en idiot också.. Fyra dagar i Vegas. Tänker ta med mig bikini och nån klänning. Gud, vem försöker jag lura? Jag kommer väl ta med mig halva garderoben som vanligt. Återkommer med en update hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0