Jag saknar...

  • Min älskade, älskade famlij
  • Mina nästan lika älskade vänner
  • Regn, höst
  • Tystnad
  • Privatliv
  • Hårdbrödmacka med kaviar
  • Köttbullar med potatis, lingonsylt och brunsås
  • Vin och ölkvällar
  • En redig bollnäsfylla
  • Bollnäs
  • Att bråka med Malin
  • Att snacka skit om andra bollnäsbor
  • Att vara bitter över att jag inte har nåt jobb
  • Att bo hos Sara när hon är singel ibland
  • Att hälsa på Johanna i huvudstaden
  • Att dricka smoothies med Malin
  • Att vara sjuk i huvudet tillsammans med Josefin
  • Att skicka sms
  • Att prata om ingenting i telefon
  • Att hata Sara för att hon älskar "Våra bästa år.."
  • Att vara emo tillsammans med nån
  • Marabous choklad
  • Hemköp (knäppt, I know)
  • Att träffa folk man faktiskt känner igen när man är ute på
  • Snus.. åh, så jag saknar snus. General white.

Finns hundra miljoner saker som jag saknar med Sverige och mina vänner och min familj och allt.JÄVLAR om inte ni saknar mig lika mycket som jag saknar er! GUD, vad jag saknar. Jag är typ full av saknad. Nej, jag har lite glädje också ;) Mina planer för kvällen blev inställda så jag ska till Daniela och vi ska mysa och dricka vin (hoppas jag). Det blir mysigt. Imorgon så ska jag och Miao åka till Santa Monica.

Nu har jag just duschat och donat så nu ska jag smörja in heeeeela kroppen och sen get ready to go :)

Adjökens.


Kommentarer
Postat av: mallan

MEN ÅH, jag saknar dig minst lika mycket om inte mer!! KOM HEM NUUURÅ!!!!

2009-08-01 @ 13:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0