Garage sale

Det gick hyfsat bra, måste jag säga. Sålde saker för närmare 300 kr, inte fy skam. Det finns verkligen helt galna människor där ute. Men även många mysiga. En dam som köpte min Eclipse-bok (var visst inte New Moon, som jag trodde) erbjöd mig en kram när jag sa att jag älskade den boken, gulligt va? Breaking Dawn var det första som sålde. Sen Eclipse och sen Harry Potter... resten av böckerna fick jag rea ut men det gör inget. Sålde en hel del kläder vilket blir bra till min hemresa som förresten närmar sig med stormsteg. Blandade känslor inför det.  

Ikväll ska jag, M och barnen ut och äta och sen ska jag och M slappa framför en film. Vilken blir det ikväll, tro?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0