En trevlig kväll

Igår träffade jag Emma som är en supertrevlig tjej. Vi åkte till stranden och åt middag vid havet. Asgött. Sen traskade vi runt litegrann och sen bestämde vi oss för att åka till Santa Monica och jag lyckades åka vilse.. Första gången, helt ärligt, som jag åker vilse här. Jag hade ingen aning om vart vi var men tillslut kom vi rätt. Trodde vi. Då lyckades jag missa avfarten vi skulle ta.... Asså, klant nummer 1. Efter en hel del om och men så kom vi hem. Känns bra!

Ikväll ska jag på boot camp och på torsdag åker jag till Las Vegas, baby! Jobbigt att heeeela familjen ska med. Hoppas på några lugna stunder, iaf.

Nu ska jag äta lasange. Mumma.
Hejsvej.

Kommentarer
Postat av: Maja

Nej det är sjukt, det är då man inser att tiden inte står stilla och att man själv blir äldre. Familjen jag var i ska ha en au pair från bollnäs nu..

2009-08-11 @ 23:27:42
URL: http://majani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0