En helg i Vegas

Det blev en riktigt trevlig helg detta, måste jag säga. Var lite osäker på det hela men nej då. Hemskt trevligt.

Kom dit på torsdagen efter en fem timmars bilfärd med barnen.... Seriöst, det är nåt fel på dom. Men överlevde gjorde jag och när vi kom fram var jag och M less och gick ner till baren och tog en drink. Behövligt. Sen upp till hotellrummet och lägga oss och sova. Jag delade säng med Jillian så det blev inte överdrivet med sömn men hon är så mysig så det gör inget.

På fredag intog jag poolen när M och J och barnen åkt iväg nånstans. Kändes heeeelt mobbat att gå ner själv till poolen och lägga sig som nån annan randomtjej. Jag gillade det inte. Men det dröjde inte länge förrän ett helt gäng kom fram och la sig med mig och vi blev polers. Man är tydligen ytterst populär om man kommer från Sverige. Dom var där för ett bröllop och det roliga är att dom bor typ 20 minuter från mig här i LA. Vílken grej, jag har nya kompisar!

Efter häng med dom vid poolen så satt jag barnvakt medans M och J gick ut på middag och när dom kom hem var det min och M's tur att gå ut. Vi drog till hotell Rio och satte oss i baren och fick gratis drinkar av en bartender. Mycket trevligt och mycket farligt. Onekligen blev vi lite på lyset, sådär. Efter det såg vi Chipendale-showen. Massa heta karlar som dansar och klär av sig naken. Fjantigt, kanske ni tycker men det var sjukt sexigt. Jag och M satt på första raden i mitten och vi blev lite carried away där ett tag och gjorde x antal opassande saker men vi fick uppmärksamhet av dansarna iaf.. Jaja, nog om det. Fick en ros av en dansare och vi tog kort med dom som jag tyvärr lyckades supa bort :(  Sen lyckades jag klanta bort min käraste ägodel också...mitt id-kort som har gjort att jag har haft ett liv här. Men Marina kommer snart tillbaka så hon kan göra ett nytt åt mig.

Sen tog vi nog en taxi tillbaka till hotellet för vi kunde ju inte gå nån annanstans nu när jag inte hade mitt leg. Lika bra var väl det säkert för dagen efter mådde ingen av oss så jävla bra..

Lördagen spenderades vid poolen med bröllops-gänget och jag satt barnvakt en sväng på kvällen och förade sen tillsammans med det gänget i deras hotellrum. Halv tolv drog jag mig hemåt och på söndagmorgonen så åkte vi hem.

Det har iaf varit galet roligt men som ni förstår så har jag inte så mycket bilder eftersom jag ju var själv och skulle ha känt mig helt mobbad om jag låg och tog bilder. Hotellet var jättefint och vi hade två sviter att bo i. Hilton Grand.. nånting. Supertjusigt.

Jag är galet trött idag och sov mest hela vägen hem och nu ligger jag i sängen och degar. Ska kanske träffa Amber senare så det blir väl trevligt. Nu ska jag vila litegrann. Typ dom enda bilderna som fanns på min kamera var dessa:


Han gav oss gratis drinkar hela tiden och dom där färgglada shotsen gav han med glädje till mig och M.

 
visselpipa+smirnoff+söt bartender


toakort ala M och A


fräsching dagen efter med gårdagens smink och röd näsa.



 


Kommentarer
Postat av: mallan

oj vad blond du är :D blondies have more fun, märkte du det när du var i vegas? :D ser ut som du har haft det toppen trots allt :) ser fram emot msntalk ikväll ;) looove<3

2009-08-17 @ 10:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0