En dag

Jackson gör sig redo för en cykeltur



Vi gick till några hyddor i skogen och lekte



Jag sa: Look happy, Jillian.



Hon kunde bättre, dock.



Jillian åt och jag var sliten.



När vi kom hem hittade Jackson en baby-ödla. Lyckligast ever.



Lunchdags och någonstans där slutade min korttagningsmani.


En vanlig och mysig förmiddag med barnen. Så har jag det om dagarna, oftast.
Nu är sängen given. Jag är helt galet trött och min näsa är täppt, huvudet dunkar och ögonen rinner. Sova är himlen.

Kommentarer
Postat av: Maja

så söta!! Jo det är bara bra med mig. Jag är också lite förkyld. Åker till Kreta på torsdag, innan skolan börjar, min sista termin, lite skrämmande.. m

2009-08-18 @ 09:25:41
URL: http://majani.blogg.se/
Postat av: mallan

Jag fattar inte hur Jillian kan vara så söööööt :)

2009-08-18 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0