Efterlängtade helg

Om cirka två timmar infaller min helg. Jag har på känn att denna helg inte kommer bli riktkigt så lugn, full av sömn och avslappnande som jag har föreställt mig. Med en stor loppis imorgon (40 hus i området, inklusive vårat) och med Jason och Jackson bortresta så kommer jag bli den där lilla extra hjälpen som får springa in och hämta växel på pengar, fylla på lemonaden när den är slut och stå och sälja i "bara 10 minuter" när Monica fixar något inomhus. Det blir nog bra.

Jag har nu påbörjat operation Spara här. Jag måste verkligen börja spara pengar. Inte för att jag nödvändigtvis vill resa någonstans här i staterna men för att jag inte vill komma hem helt tomhänt (vi bortser från kläder, skor etc). Jag vill faktiskt ha ett liv när jag kommer hem och inte behöva snylta fullt lika mycket på mina älskade föräldrar. Vi får se hur jag klarar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0