Dubbel lycka

Det blev två par nya skor. Dom var på rea, båda två och allt känns så bra. Ett par med klackar och ett par med kilisar. Mycket tjusiga. Kollade även på en resväska. Fy fan vad dyra dom är! Ska man ha en sån där stor jäkel så ligger ju dom runt 600-700 spänn. Det har man inte råd med när man är fattig au pair. Men måste man så måste man.
Bestämt är iaf att jag ska ha en rosa eller en med nåt galet mönster på så jag slipper stå vid bagagebandet varje gång och säga: "ÅH! där är min väska" för att en sekund senare inse att det var en av dom andra femtio gråa eller svarta väskorna..

Berättade även för Monica att jag åker hem i november. Nemas problemas, tyckte hon. Det var ju skönt.
Lite ledsen blev hon såklart för hon kommer ju sakna mig ;) Men hon tyckte jag skulle ut och leva livet!

Boot camp kicked my butt. Seriöst, vilken dålig form jag är i. Måste bli ändring! Jag har väl för dålig karaktär, som jag läste att någon hade på majas blogg.

Nu ska jag sova som en gris. Först ta en dusch för jag är ju svettig också.
Nälå, men vi hörs imorgon.
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0