Domestic Disturbance

Har packat och sånt nu. Ska ju faktiskt bara vara borta i en natt men ändå så är det svårt sånt där. Vilka skor ska man ha? Hur många bikinisar? Måste man ha strumpor? Ni vet sånt där som man har problem med, liksom..

Satt även barnvakt nu på kvällsningen. Barnen var awsm. Sånt gillar vi skarpt. Gillar skarpare att jag kunde få varva ner med min smirnoff och lite juice såhär på fredagskvällen. Mmmm. Såg en mycket, mycket bra film också. Domestic Disturbance med John Travolta och Vince Vaughn. Jag hade hjärtklappning mest hela filmen. Se den. Jag älskar John Travolta, kan vara för att han är med i en av mina absolut största favoritfilmer; Ladder 49. Gråter när jag tänker på den, tammefan. Grease är ingen miss den heller för den delen.

Imorgon är det upp tidigt som gäller så nu är det nedbäddning för min del!
God natt peeps. Eller, typ, god morgon för er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0