Doåli idao?

Dagen började utmärkt och jag hade fortfarande huvudet svävandes bland rosa moln men sen kom verkligheten nedfallandes som bomben i Hiroshima. Rosa moln ersattes av sjukaste huvudvärken någonsin och helt plötsligt började ögonen rinna så det såg ut som att jag faktiskt hade varit i Hiroshima och förlorat hela min familj, faktiskt. Kallsvettningar var ett faktum då febern kom som en oinbjuden gäst och tog över min kropp. Näsan är helt igentäppt och jag önskar mig själv en plötlsig död för att komma undan detta jävla helvete, just nu. Jag hatar att vara sjuk. Tacka vet jag amerikanska piller och drycker. Det gör det mesta genomlidligt.

-

Imorgon drar jag med mig barnen till stranden no matter what. Ingen sjuka kan stoppa mig från det. Svinisen har jag redan haft och inget kan vara värre än den. Kalla mig ms. Piggy.

-

Lite dramatiskt inlägg om en vanlig förkylning men hey, sån är jag.  Dramatisk.
Sova nu. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0