diss

Nu har jag saker som jag vill dissa och vad passar bättre än att göra det på min blogg?

DISS

1. Googlemaps

Suger fett mycket. Ja, jag sa det. Fett mycket. Gjorde så att jag och Daniela kom till nån jävla öken ikväll när vi skulle åka och titta på Dodgermatchen. Och nej, det var inte mitt fel. Jag följde bara the directions som jag fått från jävla googlejävel. Det är skitdissat från min sida. Det är inte ens första gången det händer. Hädanefter blir det mapquest.

2. Dickhead

Det är min bil, det. Seriöst, tvådörrars mitsubishi från 2000 som vägrar att ens komma upp i 100 på motorvägen. Pinsamt när lastbilar kör om mig i backarna. Inte nog med det så är den typ inte tät så det viner i hela bilen när man kör "fort". Om man är fler i bilen måste vi skrika när vi ska prata med varandra. Tacka vet jag jyken.

 3. Baseboll

Var är det roliga? Det är typ som brännboll fast i slowmotion, tråkigare regler och utdraget till tusen. Plus att ingen förtär alkoholhaltiga drycker på spelplanen. Jag förstår mig inte på dessa amerikanska sporter. Stämningen kan man dock inte klaga på. Fotboll for the win, säger jag i alla fall! Eller brännbollsyran, kanske.



Med det sagt går jag till sängs. God natt, peeps.

Kommentarer
Postat av: mallan

jyken i mitt <3

2009-08-06 @ 11:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0