Det är inte mitt fel.

Jag visade Emma mitt svenska körkort där jag har svart hår (ser det ut som), det ser ut som att luggen går bak till nacken, jag har mörka ringar under ögonen, hopsnörpta men ändå lite putande läppar och nertiltat huvud med en blick som säger; "Du får mig för en femma". Jag ser ut som en rysk hora, helt enkelt. Efter att hon har skrattat och jag har dött litegrann så utspelar sig följande konversation.

Jag: Ibland tror liksom inte ens vakterna på uteställen att det är jag utan kollar skitlänge på kortet.
Emma: Jasså?
Jag: Ja, sen brukar de fnissa lite innan de ger tillbaka det och jag får skämmas.
Emma: Jaaa... men det är ju verkligen du. Du kan ju inte rå för att du ser ut så.
Jag (emo): Mmm... jag kan ju inte rå för att jag ser ut som en rysk hora....
Emma: Precis!


Kommentarer
Postat av: anne

jag tycker du e fin.körkortet rockar ;D hångel

2009-09-03 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0