Dagen idag

Idag sov jag till tolv. Ni vet när man vaknar och tror att klockan går fel? Så kändes det när jag vaknade. Jag trodde att klockan skulle vara max nio, men icke. Jag klagade inte för jag älskar ju att sova ♥

Hämtade iaf upp Emma en timme senare och vi träffade en annan svensk tjej som heter Malin som bor i Hässelby och det visade sig att hon var kompis med Jocke och Tomas och alla dom och att hon även hade träffat Lindbergsälsklingarna. Världen är allt bra liten, hörrni.  Vi åkte till Oaks mall med noll resultat. Drog till Emmas pool och sen iväg till gymmet och efter det en sallad på Paneras. Gött vare.  Tog även en välbehövlig städning av rummet. Såg ut som mitt rum i Sverige här.. illa, alltså.

Nu ligger jag här efter ett mysigt telefonsamtal och en liten gladkänsla i magen och ska sova alldeles snart. Imorgon börjar jag skolan...det kunde man ju se fram emot mer än vad jag gör. Men hey, måste man så måste man. God natt!

Kommentarer
Postat av: J-lovah!

Du ska vara misstänksam mot alla som komer från Hässelby!

2009-08-31 @ 13:21:19
URL: http://lidicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0