Blondinbella och jag

Hade sjukaste drömmen inatt om Blondinbella, kom jag just på.

Jag drömde att vi skulle flyga tillsammans till Stockholm för att jag skulle bo hos henne i några dagar. Redan där är det sjukt för jag har ingen aning om vilken flygplats eller nåt annat.. Jaja, när vi väl kom till flygplatsen så insåg jag att jag hade glömt mitt pass. Så dom som jobbade där, Jocke och Tomas från Stockholm (whaaat?) vägrade låta mig flyga. Jag fick till och med värsta varningen om att dom skulle ringa polisen om jag inte åkte därifrån.

Så jag och Blondinbella åkte hem till Bollnäs igen för att hämta mitt pass och där var Viktor Persson (89:an) som jag tydligen var tillsammans med fast han var inte kär i mig. Så jag och Bella hämtade mitt pass och packade lite saker och åkte sen tillbaka till flyget och flög till Stockholm.

När vi kom till Stockholm så hämtade Bellas pojkvän Nils upp oss så åkte vi hem till deras lägenhet och satt där och fikade och Nils var skittrevlig. Asså, det var sjukt konstigt.

Sen skulle jag ha med henne att titta på fotboll så vi åkte till Rengsjö och såg nåt division sex-lag spela och det var så himla trevligt. Sen skulle vi åka och hälsa på Viktor men Bella ville inte för han var ju inte kär i mig längre, sa hon.

Efter det så tror jag nog att jag vaknade. Det hände skitmycket saker och det var asrörigt och hoppigt. När jag vaknade kände jag mig typ heeelt förvirrad och snurrig. Skitkonstig dröm ju.. aja, bekräftat är iaf att jag läser för mycket bloggar. Måste lägga ner omgående. NÄRÅ, kommer aldrig sluta. I'm addicted. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0