Biltjyven Anna

Det blev tre läppglans och en bh. Känns bra för mig och för plånboken. Och för resan hem, såklart. 

Egentligen skulle jag sitta barnvakt ikväll så jag och Emma hetsade hem som två biltjuvar (okej, jag var biltjuven, Emma var bara medbrottsling) från köpcentrumet. Vi kom hem prick på minuten, laddade upp med chips och Ben & Jerrys och hyrde en film från tv:n. M och J åkte iväg. SEN, typ 15 min senare så kommer dom hem igen. Då hade dom tagit fel på kväll. Det var imorgon. Klantarslen. Med hänsyn till mitt sociala liv så slapp jag sitta barnvakt på riktigt imorgon. Snällt va?

Imorgon blir det stranden med ett gäng brudar och en och annan kille. Ska bli mycket trevligt! Älskar att slappa på stranden ♥ 

Nu blir det sängen så att man orkar med några simtag imorgon. Natti!  

Kommentarer
Postat av: Ellen

Härligt att höra! Jofan de är bara fint! )

2009-08-29 @ 13:57:39
URL: http://eellinorwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0