Besatt och bög

Jag och Monica har varit filmnördar när mannen i huset varit på resande fot. Igår kväll hyrde vi Obsessed med Beyoncé Knowles. Hon är så vacker! Den var helt okej, måste jag säga. Ali Larter, från Heroes, var helt psykopatiskt sjuk i huvudet. Jag hatar egentligen filmer där man måste sitta och säga till personerna i filmen vad dom bör göra. Vad jag egentligen hatar är att jag framstår som en idiot då jag (helt seriöst) tror att jag kan ändra förloppet i filmen men jag kan bara inte hindra mig själv. Varje gång finner jag mig själv viskandes eller skrikandes i panikartad ton: "GÅ INTE IN DÄR!!!!!", "NEJ, NEJ! GÖR DET INTE!". Det kallar jag inlevelse.   

Ikväll såg vi Brokeback Mountain med Heath Ledger och Jake Gyllenhaal. Muy bien, muy bien. Det måste för övrigt ha varit skitskämmigt att spela in dom där scenerna där dom bögar sig med varandra. Jobbig stämning, skulle jag tycka. Men så är jag inte en professionell skådespelare heller. Och förresten, fick man några mille för att spela gay så gör man nog det. Men vad vet jag?

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0