Bankdosa

Pengar förs fortfarande över till mitt konto varje månad.
Klagar jag? Nej.  Hade detta inte varit fallet hade jag legat på typ - 3000 kr. Minst.
Men nuså, går det bra.  

Ska iväg och shoppa (läs; köpa ett par skor) med Monica efter boot camp.
Jag är nervös inför boot camp av tre anledningar.

Anledning 1
: Jag har inte varit där på två månader
Anledning 2: Jag är fuckad i magen
Anledning 3: Jag ska berätta för Monica att jag inte vill stanna här längre än november.

Mycket intressant kväll kommer detta bli. Tänk om hon blir arg? Nej, det kan hon väl inte bli.
Eller tänk om hon..äh, jag vet inte vad hon kommer säga eller göra.
Jag får vänta och se.

Stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0